موزیک

دانلود موزیک, دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود موزیک, دانلود آهنگ جدید

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۵۲ ق.ظ

دانلود آهنگ علی جهانیان به نام کافی شاپ

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان به نام کافی شاپ

Download New Song By Ali Jahanian Called Coffe Shop

دانلود آهنگ علی جهانیان به نام کافی شاپ

متن آهنگ جدید علی جهانیان بنام کافی شاپ

اینجا همون جایی که ما رو به هم دیگه رسوند

هوای خوبش همه وقت ما رو به اینجا می کشوند

اینجا همون جایی که ما رو به هم دیگه رسوند

هوای خوبش همه وقت ما رو به اینجا می کشوند

اینجا تموم لحظه هاش خاطره میسازه همش

این کافی شاپ پاتوق ماست انرژی می گیریم ازش

قهوه شب بود و گل تو این فضای بی نظیر

صدای موسیقی و ساز یه لحظه دستامو بگیر

وقتی دلم تنگ توئه میام می شینم سره جات

به یاد لحظه های خوب یه قهوه می گیرم برات

دنیا رو گشتیم منو تو اینجا شده پاتوق ما

فقط برای من و تو فقط برای خودمون

حتی تولد تو رو اینجا گرفتیم من و تو

محاله یادمون بره هرچی که گفتیم من و تو

حتی تولد تو رو اینجا گرفتیم من و تو

محاله یادمون بره هرچی که گفتیم من و تو

۹۳/۱۱/۲۵